суббота, 28 января 2012 г.

Гурт "Андерсон": Людина, яка слухає Поплавського, ніколи не вигадає IPhone.


Напередодні  великого концерту "Андерсон", який відбудеться 4 лютого у Underground Music Hall, ми зустрілися із учасниками гурту, побували на їхній репетиції в студії BRIT RECORDS, а потім приємно поспілкувались, запиваючи кожен жарт ковтком холодного пива.

Міха - гітара,  Андрій - бас, Міхо - барабани, Руслан - вокал 

В пабі на стіні висіло зображення чи то млинців, чи то пельменів (які страшенно нагадували щось зовсім інше). Дівчина-адміністратор, як дві каплі води, була схожа на американську джазову співачку Нору Джонс. А наша розмова в перемішку із вибухами сміху скоріше нагадувала балаканину старих друзів. Тому натомість класичного інтервю ми приготували «солянку збірну музичну».


Про "Андерсон"
  • Час дарувати людям щастя. Ми хочемо бути ближчими до слухача (про безкоштовний концерт і альбоми)
  • Наші концерти, так само як і альбоми, концептуальні.
  • Головне правило гурту "Андерсон" – немає правил.
  • Життя існує незалежно від політичних уподобань.
  • Рок музика – це музика ідеї. На жаль, в Україні поняття року – це взагалі… складне поняття :))



Про футбол

Зараз наймодніша футбольна тема – це дочка Блохіна. Я не здивуюся, якщо її пісню оберуть гімном ЄВРО 2012. І країна почне позоритися з піснею, тому що пісня – це обличчя.

Наша пісня «Гол» - це пісня-протест. Ми не знаємо –  хороша вона, погана. Але вважаємо, що пісні, як мінімум, повинні бути такі: прості, швидкі, голосні та короткі. Головне, щоб фанат зміг її наспівати. О-о-о-оо!



Про концерти

Часто відвідуємо концерти, але більше любимо фестивалі. Це і економічно вигідніше, і хороший звук.
Андрій: Мене, мабуть, найбільше вразив Grinderman (проект Ніка Кейва). Чим вразив? Енергетикою… Це не передати.
Міха: А мене дуже багато, навіть в Києві. Chemical Brothers - бомбезніший концерт. Rage Against the Machine, Nine Inch Nails, Queens of the Stone Age, Slipknot, Soulfly. Кожного разу з’являється новий концерт, який вражає ще більше. Якщо в тебе минулого року був хоч один хороший концерт, значить все добре.
Руслан: А в мене «Андерсон» (прим. – дружній сміх). А з усього, що я найбільше запамятав, це виступ гурту «ВВ»… В Чернігові, 1996-97.
Андрій: Серед концертів в Україні я б ще відмітив Tricky на Гогольфесті.


Про слем та джем

Як ви відноситеся до слемів на концертах?
Руслан: Беремо участь. Інколи:)) В нас позитивні слеми. 
Міха: Наприклад, на останньому, який був на Бандерштаті, слемелись готи! Вони зрозуміли, що наша музика – ось, це воно! :)
Андрій: Я хотів би більше бачити публіку, яка слухає. Але є такі пісні, під які не слемитись неможливо.

Ви б із кимось хотіли поджемити?
Міха: Queens of the Stone Age, тому що вони з усіма  джемилися :)
Андрій: З Джоном Фрусчанте, екс-гітаристом гурту Red Hot Chili Peppers.


Про фільми
Останній фільм, який вразив

Руслан: «Ніксон» Олівера Стоуна (1995).
Міха: Фільми, як і рок-концерти: їх настільки багато, що немає смислу перераховувати.
Андрій: Мене останнім вразив «Ірландець». Дуже кльовий, дуже англійський, з гумором.
Руслан: А мене мультик вразив, про барашок (прим. – «Барашек Шон»). Я закачав 6 сезонів. Два тижні мене не було:))


Про книжки

Іра: Продовжуємо нашу своєрідну анкету. Концерти, музика, фільми… Давайте тепер про книжки.
Андерсон (дружній сміх): Давайте скажемо краще, яке пиво подобається :)))
Андрій: Я зараз читаю листи Моцарта до його дружини. Моцарт пише про те, як він створює музику, сприймає її. Він геніальна людина.
Руслан: А я технічну літературу.
Міха: Останнє, що я прочитав, це історія гітар. Цікаво просто, як гітара з інструменту маркетингу переростала в ідол. І коли зараз гітаристи моляться на таку-то штуку, а виявляється, що це була недоробка.


Тож читайте розумні книжки. Дивіться глибокі фільми. Слухайте правильну музику. Тому що, як сказали андерсони, той, хто слухає Поплавського, ніколи не вигадає IPhone!

Комментариев нет:

Отправить комментарий