четверг, 9 октября 2014 г.

DZIERZYNSKI BITZ: Концерт-презентація Love Me Do

DZIERZYNSKI BITZ, молодий український гурт, що відрізняється своїм яскравим стилем та впізнаваним звучанням, готується до релізу свого другого альбому  з крутою назвою Love Me Do. На роль продюсера був запрошений Грем Саттон із Лондона, відомий своєю роботою з These New Puritans, British Sea Power и Jarvis Cocker (Pulp).
Концерт-презентація відбувся у Києві 3 жовтня в душевному клубі Mezzanine. Як це було – у фото та коментарях. Дивитися і читати тільки під сонячну музику від DZIERZYNSKI BITZ.

МАКСИМ:
Я уже не первый раз на концерте Dzierzynski Bitz. Слышал их прошлым летом, поэтому эта музыка очень тесно ассоциируется с хорошим настроением, теплотой. И я всегда рад прийти, послушать, потанцевать. Ведь сидеть просто невозможно!
ТАРАС:
Я знайомий із творчістю Dzierzynski Bitz досить давно. Тому можу порівняти, як вони грають тепер, із тим, як грали раніше. Зараз труба звучить у кожній композиції, і це той стиль, який мені дуже подобається. А ще інколи здається, що музика звучить наче незіграно, кожен інструмент грає свою окрему партію. Але, знаючи скрупульозність і перфекціонізм Жені Дзержинського, я впевнений, що це спеціальний задум. За рахунок цього гурт звучить свіжо, не академічно, не так плавно, як очікуєш. І це дуже круто. Така собі приємна не гармонія.
АННА:
Я давно слухаю Dzierzynski Bitz. Мені вони дуже подобалися раніше, але вживу на концерті вперше. Можу сказати, що вони надзвичайно вразили. Хлопці «прокачали» людей, і це мені дуже сподобалося.
РОМАН: 
Концерт інтернаціонального секстету Dzierzynski Bitz став для мене спонтаннім святом. Без особливих церемоній, наче у старому доброму радянському кіно, ці хлопці "одним лёгким движением руки" взяли і перетворили понурий осінній вечір на справжній карнавал радості, любові і літа. У певні моменти здавалося, що старенькі цегельні стіну Mezzanin'у більше не втримають того елегантного шарму, космічних вібрацій та клубків солодкого диму, а тендітні вікна розплавляться і покірно випустять літо на сонні подільські вулиці. Концерт, який видмухав з голови думки про ще один робочий тиждень, полоскотав серце і змусив кутики губ ще довго тягтися догори. Дякую.
КОСТЯ:
Супер-круто. Супер-супер-супер-круто. Как обычно, очень классно и все время удивляют. Ребята молодцы, заморачиваются над музыкой. Вообще очень классно: классная атмосфера, классные люди.


























2 комментария:

  1. Колотилки молодці! З коментаріями вийшло чудово!

    ОтветитьУдалить
  2. Чудовий концерт для чудових людей)


    ОтветитьУдалить