вторник, 4 октября 2011 г.

Якого кольору подушка у Девіда Брауна з "Brazzaville"? Інтерв'ю із музикантом.


Девід Браун в 15 років пішов із дому. Він змінив Лос-Анджелес  на Сан-Франциско, де працював у музичному ресторані, заробляючи на саксофон. А потім став музикантом у Бека (Beck). Якось йому прийшла в голову ідея створити власну групу. В Барселоні Девід придбав гітару і почав писати пісні. Так з'явився відомий тепер гурт "Brazzaville" з його вокалістом та ідейним натхненником Девідом Брауном - людиною світу, щирою та відкритою до всього нового. Нам пощастило взяти в нього інтерв'ю.


Якими трьома словами Ви можете описати свій останій альбом "Jetlag Poetry"?
Небо... Дім... Аеропорт. 

Тема подорожей і самотності постійно присутня в ваших піснях, особливо в "Pillow from Home".
Дійсно, в мене була подушка, яку я постійно возив із собою. Вона  мені нагадувала шматочок дому. Якось я загубив її і дуже засмутився. Але, на щастя, маю тепер іншу - гарну таку, зелену.


За час існування "Brazzaville" з Вами грала велика кількість музикантів. Чи не виникало бажання зібрати всіх разом і записати якусь пісню?
Буде важко, тому що всі музиканти розсіяні по світу - від Нью-Йорка до далекого Сибіру. Але це хороша ідея. 

До речі, які у Вас відносини із Беком? Ви і далі спілкуєтесь?
З Беком ми грали дуже давно, коли ще були зовсім юними. Багато що змінилося з того часу, і ми  теж. Але ми все ще підтримуємо зв'язок. Тому що нас об'єднує не тільки музика, а й багато інших речей.


Девіде, Ви вже багато разів відвідували Україну з концертами. Що Вам подобається і що не подабається в нашій країні?
Дуже люблю фруктові сади та городи. До речі, мій дідусь народився та виріс на Галичині. 
А от що не люблю - так це ваші дороги та трафік. Мені незрозуміло, як взагалі тут можна їздити.

 

Якщо хочете насолодитися піснями "Brazzaville", то 6 жовтня в клубі Crystal Hall відбудеться офіційна презентація альбому  "Jetlag Poetry".

Комментариев нет:

Отправить комментарий